Helgen och lite annat.

Datum:2009-04-27 Klockan:08:10:13
Har inte blivit nå bloggandet i helgen. Har helt enkelt inte haft tid.
Fredagen var lugn. Vi satt hemma en stund och kollade på tv, och tog en promenad .

I lördags så var vi hos svärfar hela dagen. Grillade framåt kvällen och älsklings syster o pojkvän kom förbi.
Hade riktigt trevligt och gott var det.

Söndagen bjöd på shopping,biltur och tvättning.
Shoppingen var mat hem hit, vilket behövdes. Lilla Elina var den enda som hade mat här hemma... haha . Snacka om att man prioriterar henne först. Men det är klart att man gör det.

Tror jag har fått mig lite färg i helgen också. Jag och killen syrra satt ute i solen hos svärfar nästan hela lördagen. Svider lite i ansiktet faktiskt. :P

Idag ska jag inte göra mycket. Ska ner och träna ikväll. Min kära sambo har nämligen lovat mig att se till Elina en stund så att jag kan få gå ner till vårt gym och träna. Var evigheter sen jag tränade... =/ Tack älskling ! Du är verkligen bäst !

Nu är det så att vi har bytt låt som jag ska sjunga på begravningen. Pappas moster ville först att jag sjöng " Det vackraste" men eftersom att det inte är nån begravningslåt direkt så har vi nu bytt. Låten jag ska sjunga är " Som en bro över mörka vatten " . En ganska vanlig begravningslåt men får duga. Så nu övar jag förfullt och håller på att värma upp rösten. Var ju som sagt ett tag sen jag sjöng  "ordentligt ". Är lite nervös faktiskt men jag har bestämt mig för att vara stark och sjunga.

Nu är det dags för mig att ge Tösen lite mat och sen göra lite frukost åt mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback