Tidig morgon...*gäsp*

Datum:2009-04-24 Klockan:06:39:05
När man har en dotter på 3 månader så blir det inga sovmornar inte. Nej, upp med tuppen ska man för att ge henne mat och för att hon bestämt sig för att inte sova längre och väcka mamma..Tack prinsessan ;P
Har precis gett henne hennes välling och nu ligger hon här nere på golvet på en filt under sitt "gym" och jollrar och för liv. Kan hon inte bara somna om en stund till som hon brukar och låta mamma få sova lite mer. Men nej nej, idag är vi pigga och glada och vill vara vakna och få uppmärksamhet av mammi.. visserligen får hon alltid det av mig, men just idag känner jag att jag bara vill krypa tillbaks i sängen och sova mer. Är sjuukt trött idag.
Men jaja, bara bita ihop =)

Ser ut att bli ett väldigt fint väder idag. Så idag tar vi en promenad ner på "stan" och kanske sätter oss nånstans och glassar i solen. Nån som vill hänka på ? =)

Idag kommer väldigt många av mina tankar gå till nån som jag inte får tänka på. Mitt kära ex fyller 23 idag och jag tror det kommer ploppa upp i mitt huvud lite då och då under dagen. Låg igår kväll och tänkte på honom igen. Men mest om hur han har det nu. för det är inget jag vet. Vet bara att han inte bor kvar här i vår lilla byhåla. Nå mer vet jag inte, men det kanske bara är bra ?  Hur som helst så fyller han år idag och jag säger Grattis Grattis !

Har ju börjat leta lite låtar som kan tänkas sjunga på begravningen. Hittade endel igår och jag tror att jag redan har bestämt mig för en låt. Men får se vad dom andra säger först. Den låten jag skulle vilja sjunga är en väldigt fin låt. Eller har egentligen två låtar som känns bra.. Det är " Som en bro över mörka vatten " och " Du är föralltid en del utav mig ". Får se vilken vi bestämmer oss för. Kanske inte ens blir nån utav dom låtarna. Har en annan låt som jag skulle vilja sjunga också , men jag vet inte ..

Nej nu är det dags för mig att göra mig lite frukost och sen gosa lite med lill plutten. Kanske kan få henne att somna om ;P hehe

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback