Valborg ...

Datum:2009-04-30 Klockan:07:42:39
Idag är det då valborg, men det är inget vi ska fira på nå speciellt sätt. Blir nog att vi går ner och kollar på brasan o sen kanske traskar hemåt. Eller så sätter vi oss nånstans o chillar..
Kommer ihåg när man var mindre. Då man firade valborg i Uppsala med alla andra hundra miljoner människor som också firade i Uppsala. Men nu är mna äldre å har en dotter att tänka på. Inget party party här inte längre.. ;P

Har nyss fått i mig lite frukost. Idag blev det faktiskt en äggröra med keso och ett glas juice. Mycket gott faktiskt.
Idag måste jag städa lite. Iallafall dammsuga. Blir nog en promenad i det fina vårvädret också med Elina. Är fantastiskt fint väder ute idag. Om bara all jävla pollen kunde försvinna så skulle allt vara perfekt. Men nu är det ju så att det är en jävla massa pollen ute just nu, vilket min näsa o mina ögon inte tycker om.....

Imorse var inte älskling på så jätte bra humör när han vaknade. Vet inte vad det var som va fel, men grinig va han iallafall.. =/ Hoppas han är på bättre humör när han kommer hem. Tänkte att jag skulle göra nå gott att äta till middag idag. Det är ju trots allt valborg, lite måste man ju lyxa till det . Får se vad det blir. Måste nog åka o handla lite med pappa kom jag på för här hemma finns det inte mycket man kan laga..Hmmm
Nån som har nå förslag på nå gott kanske ?

Btw så saknar jag "syster" oerhört mycket ! <3


" Vintern rasat ut bland våra fjällar ...."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback