1½ år <3

Datum:2009-08-26 Klockan:07:15:46
Idag har jag o min älskling varit tillsammans i 1½år ! =)
Känns underbart. Tiden har gott så fort. Men det beror nog på graviditeten o så . Känns som att det är längre än 1½år.

På lördag kommer vi fira detta lite med att gå ut o käka o sen kanske gå ner på staden där det är " Dans på bryggan ".
Ska försöka fixa barnvakt den kvällen . Se om Mormor ( Mamma ) kanske kan. Men det tror jag. =P

Vad händer idag då ? Hmmm ska fortsätta med klädkammaren. Hann inte klart igår, så får fortsätta idag. Vädret är inge vidare idag så det passar bra att bara va inne o pyssla lite. Ser väldigt grått ut just nu på himlen. Kommer det bli regn ?
Måste tvätta lite idag också . Brukar ju tvätta minst en tvätt om dan, men igår blev det ingen så nu ligger det lite kläder i tvättkorgen som måste tvättas. Blir mycket tvätt när man har småbarn i huset. =P

Måste få säga dagen till ära att jag har världens underbaraste pojkvän. Han är verkligen bäst ! Visst har även han sina stunder då man bara har lust att strypa honom, men jag älskar honom likt förbannat mycket ändå. Han är verkligen mannen jag vill dela mitt liv med <3

Fy satan vad jag älskar honom... O Elina såklart. Dom är mitt allt !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback