Back to work.

Datum:2009-08-03 Klockan:11:20:33
Om 2 månader är min mammaledighet slut o det är dags att börja jobba igen. Ska fan bli kul asså. Saknat att jobba lite.
Men vart ska jag jobba då ? =/ Hmmm Det är det stora frågan. Hade ju inget fast jobb innan jag blev gravid så nu blir det till att söka jobb hela dagarna. Om det finns nån där ute som vet nå jobb till mig så säg till isånnafall. Jag tar det jag får så att säga. Inte så kräsen av mig.

Det är alltså dags för killen min o vara hemma med henne. Ska bli kul o se hur han klarar av det , men det kommer nog gå lyssande.
Kom för en stund sen hem från en liten sväng till AF (Arbetsförmedlingen) . Va där och skrev inte mig. Lika bra o göra det tyckte jag. Så nu kommer mina dagar ägnas åt att söka jobb. Njaa kanske inte hela dagarna , men en stor del iallafall =P

Idag är det stååålande fint väder ute. 22 grader varmt,inte ett moln på himlen,Solen lyser starkt o det är verkligen ett sommar väder idag. Ska ner till den lilla glass baren vi har här i stan om en stund o ta en glass med en vän o hennes lilla pöjk. Ja, Elina ska självklart med , hon ääääälskar glass ;-p

Nej, nu är det dags för mig att sätta mig o skriva lite CV. Passar på medans Elina har sällskap av min lillebror.

Tjollahopp! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback