En paus..

Datum:2009-08-27 Klockan:14:00:38
Usch va jobbigt det är att städa. O jag gillar det inte alls. Har ioförsej satt igång lite musik på datorn som jag sjunger/dansar till medans jag städar. Men inge kul iallafall..
Elina bara sitter i sin gå stol o kollar på mig som om jag vore tokig. Haha... Tänk när hon blir större o kan hjälpa till med städningen här hemma. Då kommer jag va glad. Men det lär väl ta några år innan hon börjar med det. Hoppas bara att hon kommer gilla att städa som far sin o inte hata o städa som jag.. Där har hon nåt hon måste ta efter sin far. =P

Badrummet o hallen är klara iallafall. Badrummet är alltid värst o städa tycker jag. Städa toaletten o så.. Fy bubblan. Satt o höll för näsan när jag gjorde rent den. Tänk så mycket skit det hamnar under själva toalettringen.. Asså inte den man sitter på utan själva toaletten, ni vet, finns ju som en liten springa där man sätter toalettsitsen. Aja.. skit de samma.. Äckligt va det i allafall..Men nu är det rent där. ..
Kvar har jag köket o vardagsrummet.. o sovrummet förstås. Men sovrummet tänkte jag ta imorgon.

Satt o kikade lite på olika klädsidor. Typ Ginatricot,HM o sånna. Fan va jag vill shoppa nya fina kläder. Blir sällan nåt nytt nu när man har unge. Hon går ju självklart alltid i första hand o är den som först får nya kläder o sånt.
Längtar tills jag börjar jobba o får in lite mer pengar än nu . Då ska jag allt ta mig en shopping dag o shoppa shoppa shoppa !! Alla kläder jag har , har jag haft i 100år känns det som. Som att jag alltid går runt i samma kläder. ( Nej, det gör jag inte ) ... Nä, en ny garderob skulle inte sitta dumt.

Nu blire en stund framför tv'n med Elina som även ska få lite banan. Jag själv ska göra mig en kopp kaffe o ta mig en mandarin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback