Ibland är kaffe det bästa som finns.

Datum:2009-08-24 Klockan:06:38:14
Så är det just nu . Sitter med en mugg kaffe som idag smakar himmelskt gott. Mmm... Blir nog en till mugg efter denna. Måste  ha mitt kaffe för att hålla mig vaken såhär tidigt på morgonen. Har ju haft det lite lyxigt nu i 2 veckor när killen har haft semester. Då har ju han kunnat gå upp med Elina kl 6 nästan varje morgon. Det har varit grymt skönt. Men nu är man tillbaks till verkligheten igen å det är jag som får gå upp . Visserligen så går ju killen också upp tidigt för att jobba. Så kanske är lite rättvist iallafall ? =P

Idag kommer det bli en lugn dag . Ska ta mig an våran klädkammare. Ser ut som att nån släppt en bomb där inne.. =/ Så den ska få sig en omgång idag. Ska även tvätta lite. har ju fått en ny tvättmaskin nu som funkar perfekt. tvättar minst en tvätt om dan nu . Det behövs när man har en unge på 7 månader.. =P
Ska även ta oss en promenad ner till "stan" o handla hem lite mat.
Är strålande fint väder här idag också. Solen skiner o jag hör fåglarna kvittra utanför. Härligt. Inte ett moln på himlen är det heller..

Nej nu ska jag lägga mig framför tv'n med Elina . Hon ligger för tillfället i min säng o dricker sin välling.

Hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback