It's "slapp" time..

Datum:2009-08-24 Klockan:12:37:30
Sitter här i soffan o kollar på Sjunde himlen. Väldigt bra serie om jag får tycka. Sitter här o bara slappar  för en stund.
Har fått Elina o somna o nu sover hon sött . Hoppas hon gör det några timmar nu så jag kan göra lite annat här hemma. Måste ta mig an klädkammaren som jag inte börjat med än. Så det är nåt jag ska göra nu när hon sover.
Har tvättat en maskin tvätt som nu hänger på tork o funderar på att tvätta en maskin till ?
Har bäddat sängen också, vilket jag inte gör ofta. Brukar inte orka. HaHa.. .

Till lunch blev det en god kantarell omelett som jag gjort själv. Attans va gott det var. Det ska jag göra fler gånger. Får bege sig ut i skogen igen o plocka hem lite svamp. =P haha . Till det drack jag ett glas mineralvatten o en knäckebröds macka med paprika. Har inte blivit nån promenad idag . Än så länge iallafall . Brukar alltid ta mig en promenad med Elina varje dag. Får se om jag hinner med det senare. Annars får vi gå en extra lång promenad imorgon.

Är trött som satan men vill inte lägga mig o vila för då kan jag nog sova nån timme o det har jag inte tid med. Får vila när killen kommer hem senare i eftermiddag istället. 

Nu hade jag tänkt o göra mig en kopp kaffe o kolla klart på Sjunde himlen .

Mabye i talk to you later.... Ciao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback