Jobb eller plugga ?

Datum:2009-08-26 Klockan:14:04:47
Jaha. Sitter här o kollar runt lite efter jobb.
Skulle behöva ett nu när mamma ledigheten snart är slut. Men vart hittar man jobben då när man inte har nån klar utbildning eller så ? Kanske ska börja plugga istället , plugga upp gymnasiet ? Jo, det skulle jag vilja faktiskt. Men vet inte om jag pallar det just nu... Vill nog jobba lite först o sen kan jag plugga. =)
Men så va den stora frågan... Vart finns jobben ? Jag vet att ni nu tänker " Dom finns överallt. Bara man letar o anstränger sig " Men så är det faktiskt inte. Inte om man inte har utbildning, som jag. Skit svårt ! Är inskriven på AF o så , men vad hjälper det ? Ingenting typ... Tur att man har lite kontakter som kan fixa jobb.

Tro det eller ej, men jag e skit sugen på o börja jobba. Haha.. Jag är lite sjuk , jag vet.. =P
Nån som vet nåt ställa jag kan börja jobba på kanske ? Kan börja från o med 1 oktober. Ge mig jobb!!!
JOBB JOBB JOBB !!!



Pst... Räkningarna är betalda nu,första tvätten är klar,jag har ätit lunch o klädkammaren... ja den är som den är orörd ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback