Seemeesteer !!!! =)

Datum:2009-08-07 Klockan:12:40:25
Yes,yes,yes... Idag börjar älsklings semeter igen, vilket betyder semeter även för mig å Elina =) Weei...
Ska bli så sköööönt o komma bort lite. Vi har inte bestämt oss än för vart vi ska åka nu dom här två veckorna, men nånstans ska vi. Så är det bara. Blir nog en sväng upp till Svärmor igen. Skulle va mysigt. Kanske även en sväng till Kolmården ? Dit vill jag ialf åka. Bo på vildmarks hotellet o åka på safarin o se den fina delfin föreställningen o se på alla djur o ... *Drömmer mig bort*  Dit vill jag åka. Låter lite töntigt kanske, men har inte varit där på 100år känns det som o tror Elina skulle tycka det va kul också. Visserligen är hon inte så gamal än, men hon kanske kommer gilla det ialf =) Hon är ju klock min lilla flicka.. *Det har hon fått från sin mamma =) *  HaHa

Nä, men ska bli sjukt skönt med semester. Trots att vi hade semester för 2 veckor sen så ska det bli mysigt  o sköönt. =) Vet ialf att kommer ägna mycket tid åt Elina. Det gör  vi alltid iofs, men det är inte ofta vi alla 3 gör nåt, så gäller å passa på när det är semester. Elina kommer helt klart gå i första hand. Vill hon vara hemma , så är vi hemma. =P HaHa.. Nä men nu förstår kanske.. Det är ju hennes första semester. ( Om man bortser från den tidigare semestern för 2 veckor sen )

I just love my life right now ! I'ts lovley..

Igår tillbringade jag o Elina några timmar på stranden med dagiset som min kära mor jobbar på. Var skönt att ligga där o mysa med henne.. Vi badade lite vi också.. Med dom andra barnen, som tyckte det var jätte roligt med Elina för ho va ju en liten bebis.. Dom var så snälla o försiktiga mot henne =) Sötnosar.. Saknar mina små knottar på dagis. Hoppas jag kan få jobba lite där igen nu när min mamma ledighet tar slut. =) Dom e för goa dom .. =P

Nej, nu ska jag ut i solen o äta lite glass med Elina o min lillebror. Elina har fått sig en egen glass, en Piggelin =) HeHe..

Senare drar vi iväg på semester så skriver när vi är tillbaks o jag har tid för datorn igen.

Ha det bra alla Dönickar ; )

NU DRAR VI !!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback