091221

Datum:2009-12-21 Klockan:06:17:04
God morgon!

Min hals gör ont. Jag hostar och har tungt att andas. Fan! Varför ska detta komma nu till jul !? Så jävla typiskt. IDag måste jag klä mig varmt om halsen och hälla i min 1000 koppar hett te.
Blir så arg!

Helgen har varit ok. Har fixat lite här hemma. så nu börjar det se ut som ett hem. =P
Om 3 dagar är det julafton och jag har inte köpt en enda julklapp. Jo en till killen,men inget mer. Ska ut i kaoset på onsdag efter jobbet. Får ju lön och allt då. Så då ska vi ut och trängas bland allt galet folk. Ska handlas julklappar och julmat. Vi ska ju har julafton här hemma hos oss med 12 pers. Gaaah... Börjar få lite ont i magen, men ska nog gå bra. :D

Nej, nu ska jag göra mig lite te och börjar göra mig iordning för jobbet. Har jag tur blir det en kort dag idag. =)

Ha det gött.



// Smultron Mamman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback