En väldigt grå dag...

Datum:2009-07-28 Klockan:12:50:24
Jo, vädret är väldigt grått idag. Buhu..
Så vad hittar man på idag då ? Hmm... Skulle behöva städa, men pallar fan inte. sjukt seg idag. Kan det bero på vädret kanske ?
Ska iallafall ta mig ann disken idag. Det är ett måste. Den börjar bli hög nu. =/
Elina sover för tillfället, vilket är ganska ovanligt nu förtiden. Iallafall på dagarna. Hon kan vara vaken från 7 på morgonen till ca 8 halv 9 på kvällen utan att sova nåt under dan.. Å det är inte kul det. Får ju inte en lugn stund under dom dagarna. Fullt ös hela dan . Så dom dagarna hon sover lite under dan så passar jag på att slappa å vila lite jag med.
Det gick ann nu när killen hade semester, för då kunde ju han gå upp med henne o så. Låta mig vila lite. Men nu är han tillbaks på jobbet igen o jag har ingen som kan hjälpa mig...
Jo mamma förståss, men hon jobbar ju hon också .
Det är inte så att jag klagar, men det är tröttsamt å ha barn. Inte mycket vila här inte.Men jaja, det är samtidigt underbart =)

Ska nu gå ut i mammas kök o göra mig nåt å äta. Börjar bli lite hungrig.

Kanske skriver mer senare..

See ya when i see ya  =P ( Som Rachel Ray säger )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback