1 dag kvar...

Datum:2009-06-09 Klockan:15:03:58
Idag är det bara en dag kvar, sen tar lillebror studenten =) Jag blir bara mer o mer nervösare.. Why ? =/
Det har bestämts att jag o killen ska göra en smörgås tårta till mottagningen. Lillebror vill nämligen ha det o vi tycker att det är nåt man ska ha på en student mottagning. Men det är ingen som verkar ha tänkt på det så för att göra lillebror glad så ska jag o killen som sagt fixa en . Ska bli kul o se hur vi lyckas med den. Men det ska nog gå bra. =)
Imorgon ska jag åka med mina mamma o mormor o köpa det sista inför studenten. Ska även iväg med killen o köpa presenten. Förutom presenten så har jag skrivit som en dikt till lillebror. Den handlar lite om hans barndom o så. Om saker vi gjort tillsammans. Mamma tyckte det blev jätte bra o jag hoppas han tycker lika dant o uppskattar det. Men det tror jag.

Sitter just nu nere hos föräldrarna. Datorn är inte klar än !!? =/ Dom ringde igår kväll o sa att den är klar nästa vecka. Hade tydligen blivit nå knas. Men jaja, ni vet ialf varför jag inte skriver här lika ofta nu som förr... Datorn ni vet.
Elina ligger i vagnen o sover för tillfället. Har varit ute på en lång promenad med henne. Så nu sover hon gott =)

Funderar på om jag ska ta o hjälpa mamma med tvätten lite. såg att det fanns en hel del ute i tvättstugan som ska tvättas. Jo jag gör nog så .. slänger in en tvätt åt henne så blir hon glad =) ( Är ingen annan än hon som tvättar i det här huset nämligen )

Mot tvättstugan !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback