Det va det de ..

Datum:2009-06-08 Klockan:13:20:04
Så va veckan över. Veckan flöt på bra och allt gick som det skulle. Förlåt att jag varit väldigt off här på bloggen ett tag men har haft fullt upp.
Ger er en kort sammanfattning av allt..
Begravningen gick bra. Rösten höll o jag fick jätte beröm. Självklart va det jobbigt,det är det ju alltid på begravning men jag bet ihop för det mesta. Fick under fikat några fler tillfällen att sjunga på. Ska bla sjunga på ett bröllop,ett dop o på typ 3 st begravningar.. Men dom lever än .. haha
"Lillsyrrans" student var kul o vem började böla om inte jag.. Haha, vet inte vart det kom ifrån men bölade gjorde jag ialf. Hon var så fin. Usch va stolt jag va. Hon var så glad. Min lilla tös. Elina var också med o tillomed hon va glad. Mottagningen var lugn. Tror vi var ca 13 pers på hennes mottagning. Men hon var glad ialf.
Grattis en en gång sis !!!
Och så har vi dopet i lördags. Fy satan va nervös jag va. nervösare än inför sången på begravningen.. Men även där gick allt jätte bra. Elina var så snäll o glad hela tiden o började snacka med prästen mitt under dopet. Hon var så söt min lilla flicka, o självklart så bölade jag där också.. Hon fick hur mycket presenter som helst. På kvällen grillade vi med killens familj o bara myste.

Känns skönt att denna helgen är över. Nu väntar bara lillebrors student på torsdag. Ska bli sketa kul o jag e nervös som satan.. Varför ? =/  Vi har fixat en cab som han ska få åka från skolan o hem o vi har köpt massa dekorationer. Ska bli kul. Längtar efter att få ha min nya klänning som jag köpt enbart till hans student..

Har tyvärr inga bilder från helgen just nu. Men lovar att slänga upp några så fort jag har kameran till hands. Nu ska jag göra mig en kopp kaffe o umgås lite med mamma. Är nere hos dom nu. Våran dator är fortfarande på lagning... =/

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback