Begravning,student o dop veckan

Datum:2009-06-01 Klockan:12:17:13
Det är så att våran kära laptop hemma än en gång är inne på lagning. Tror den börjar sjunga på sista versen nu. Det är andra gången vi fått lämna in den. Är nå knas med den. Den funkar inte som den ska. Hoppas han går att laga.
Pga detta så kommer jag inte kunna blogga lika mycket o va lika aktiv på msn å så på ca 1 vecka. Vi lämnade in den imorse o den ska va klar i början av nästa vecka. Men känns som att jag inte har tid o sitta mycket framför datorn denna vecka.. Tur att man har föräldrar med dator o internet ; )

Veckans planering är:
Tisdag: Stor städning o sång lektion
Onsdag: Bergavningen
Torsdag: Åka o fixa allt inför lördagen
Fredag: "Lillsyrrans" student
Lördag: Dop
Söndag: Slappar dag.

Det är alt som ska göras denna vecka. Begravningen o dopet är det som kommer ta mest på mina/våra krafter. Begravningen är det jag är mest nervös för pga att jag ska sjunga på den o min hals inte alls är i toppform. Har skit ont i den o alldeles tjock i halsen.. =/ Hur ska detta gå? Har ialllafall bokat en tid hos min gamla sång pedagog från högstadiet imorgon. Ringde henne o frågade om hon ville hjälpa mig lite. Göra lite sång övningar o gå igenom låten. Det kunde hon gärna hjälpa mig med sa hon. Så imorgon bitti, eller kl 11 ska jag till kulturskolan å ha en 1timmes lektion med henne. Kulturskolan som jag ägnade nästan hela min tid på i nästan 7 år. Saknar grymt mycket. Ska bli kul o träffa henne efter alla år. Slutade ta sånglektioner för henne när jag började gymnasiet.

Dopet känns helt ok. Lite nervös men inte så mycket. Det kommer gå galant.
Nästa vecka är det även lillebror som tar studenten. ska bli grymt kul. Ser fram emot det ! =)
Just nu är jag o Elina nere hos mina föräldrar. Fanns ju inget o göra hemma när man inte hade nån dator. Så blev en promenad ner hit. Men ska inte sitta här länge tror jag. Det är ju så underbart fint väder ute idag o har varit hela helgen.

På tal om helgen.. Vi stog ju på en marknad o sålde. Gick jätte bra trots den värmen som var. Vi båda brände oss o har nu fått fina solbrännor. Trots att jag satt i skuggan under ett partytält med Elina på hela dan så tog solen. Ja, Elina var självklart med . Hon drog till sig många kunder när hon låg där i vagnen eller satt i mitt knä o bara var super duper söt. Hon pratade med många också. Hon hade väldigt mycket vettigt o säga ;P haha
Vi sålde bra också. Sålde för runt 3000 kr, så plus gick vi =) Weeei... Blir nog fler marknader i sommar. Det är faktiskt väldigt kul.

Nej nu ska jag ut o sätta mig en stund i solen.. Får se när jag skriver nästa gång. Men nu vet ni ju iallafall varför jag kanske inte kommer va jätte aktiv här denna vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback