Lillebrors student !

Datum:2009-06-12 Klockan:12:59:47
Så var även den dagen över.
Igår tog han studenten med buller o bång. Fan va stolt jag va över honom. Självklart kom det endel tårar, men sån är jag. Har blivit väldigt känslig på senaste tiden har jag kommit på. Bölar för ingenting.. Haha...
Han var jätte stilig o glad... o full... han var ganska rund under fötterna när han kom till sin mottagning efter flakåket. Men va fan , man tar bara studenten en gång i sitt liv. Klart det ska partas rejält då ;)

Efter mottagningen slockande han hemma i datastolen o vaknade en halvtimme innan han skulle träffa klasspolarna för att bege sig iväg in till stan o fortsätta parta loss. Trodde aldrig han skulle palla åka med in till stan men han gjorde det. Han sa " Klart jag ska med ! Tar ju fy fan studenten.. ! "
Även jag fick i mig lite o dricka. Blev några glas vin o skumpa. Så idag har jag en liten huvudvärk. Men jaja.

Elina var självklart med igår. hon var så söt i en vit liten klänning o ett rosettband runt huvudet. Hon blev lillebrors gose igår. Visst är han hennes favorit annars också men igår var hon nästan barahos honom hela tiden. Så söta =)

Nu är jag o Elina nere hos mina föräldrar o har lagt in lite bilder från igår på deras dator. Nu väntar vi på att killen min ska komma hem så vi kan hem o mysa alla 3 .

Men nu ska jag lägga mig i soffan o glo lite på tv o bara ta det lugnt. Är helt slut sen gårdagen..Elina ska få gosa med mig i soffan =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback