Sooommar,sommar o sol !!

Datum:2009-06-24 Klockan:13:37:19
Är verkligen underbart med värme o sol .
Både igår o idag har det varit sånt underbart väder..En värme på ca 22grader o inga moln på himlen =)
Har nyss suttit ute i solen med lillebror o hans kompis o spelat lite poker. Jag förlorade såklart o fick sitta o kolla på i nästan 45 min när dom spelade klart. Men passade då på att sola lite mer.
Nu har jag kommit in för nu är Elina vaken. Hon fick precis lite mango puré, vilket hon älskar. Men stackarn har ju öroninflammation o vattkoppor. Hon kliar på hela sin kropp o det rinner ur öronen på henne. Stackarn, lider verkligen med min lilla skrutt.. =( 
Blir inte så mycket utomhus vistelse för hennes del. Hoppas verkligen det bli bättre snart. Mår inge bra av o se henne såhär.

Känner för att åka o bada. Lillebror o kompisen åkte precis iväg för att bada, men jag följde inte med. Går ju inte när Elina är sjuk. Får bli när hon är frisk igen.

Nej nu ska jag ner o köpa mig en glass o sätta mig ute på verandan med Elina o glassa.  ( Är skugga på verandan så det funkar för Elina )

See ya !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback