You are always on my mind.

Datum:2009-06-16 Klockan:14:11:35
Nu har det hänt igen .
Jag satt på facebook o vad gjorde jag ? jo, jag kollade in din sida. Kollade på nya bilder på dig o allt det där. Varför gör jag såhär mot mig själv ? Jag är ju lycklig, har en dotter o en underbar fästman. Ja för det är ju det min kille är för vi är ju förlovade.
Så varför kan jag inte sluta tänka på dig ? Jag vet att det aldrig kommer bli vi igen för det är nåt jag inte ens vill. Tror jag... =/ Nej,visst har jag fortfarande känslor å så men jag vill inte gå tillbaks till ett förhållande med dig. Jag har min familj. Men vad är det som gör att jag ständigt måste gå in på din facebook eller liknande ? Kommer jag någonsin att glömma dig ?

I mitt huvud just nu har jag 100 frågor.. Det går bara runt runt i skallen på mig.
Det är ofta jag ligger å tänker på dig innan jag somnar. Tänker på alla minnen jag har med dig o på hur underbar du faktiskt va. Trots att du behandlade mig som skit så var du underbar när du inte gjorde det.
FAN !! Sluta nu. Sluta tänka på honom !!

Men kan jag det ?
Kommer nog alltid älska dig... <3

Kommentarer
Postat av: Mia

wohow. så smart o skriva ut sånt där i bloggen? :S

Datum:2009-06-17 Tid:07:48:53
URL: http://miaed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback