You are my sunshine...

Datum:2009-06-16 Klockan:12:22:24
Idag är det strålande väder ute. Blåser lite men annars perfekt.
Solen lyser,knappt några moln på himlen o det är relativt varmt. 16 grader visst. =)
Kan sommaren få komma nu kanske, eller kommer det bli en regnig sommar ?

Var uppe tidigt imorse som vanligt. Men killen började senare idag så då passade jag på att gå ner o träna lite. Det va skönt de. När jag kom hem så var killen tvungen å bege sig till jobbet men han hade gjort iordning en god frukost till mig. Den bestod av ett glas apelsin juice, 2 frall halvor med skinka,ost o paprika och ett kokt ägg. Gissa om jag blev glad. Han kan när han vill min karl ;)
Elina hade  redan fått sin frukost o blöjan var bytt. Så det var bara för mig att sätta mig ner framför tv'n o äta min frukost, medans Elina låg på sin filt på golvet o lekte.. Älskar sånna här dagar . Mer  av dom tack =)
Blev sedan en promenad ner till affären för att köpa lite puré åt Elina. Nu är vi hemma hos mina föräldrar o Elina sover. Känner att jag bara ska softa idag. Sätta mig ute i solen o sen ta promenaden hem igen lite senare.

Älskar verkligen min lilla familj. Ni är outbytliga <3

Nej, nu hör jag att Elina har vaknat.. kanske skriver sen igen ..

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Mia

hur ofta per dag vilar tösen?

Datum:2009-06-16 Tid:13:03:03
URL: http://miaed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback