Booooring/ Blottande granne

Datum:2009-05-19 Klockan:15:24:00
Kan man ha så tråkigt som jag har just nu ?
Elina sover och jag sitter här o kollar på Vänner. Ingen som vill vara social på msn o ingen jag kan ringa.
Blev ingen promenad med vännen utan fick ta en promenad själv med Elina ner till affären å handla lite frukt å så.

Uhh såg precis en hemsk syn.. Grannen i huset mittemot står på balkongen å borstar katten i enbart en t-shirt som slutar strax under häcken..Hennes trosor syns varje gång hon böjer sig framåt..Kanske ska tilllägga att hon är typ 60+ å har cancer ( inte ett hårstrå på huvudet ) =/ Ingen vacker syn.. Uhhu..*ryser* Varför plåga mig med detta.? Hon springer alltid runt utan byxor på balkongen.. Klä på dig människa !

Jaja, tror jag ska vila en stund nu. Ska ner till föräldrarna snart o möta upp killen som ska fixa lite på våran båt som står där.

Kommentarer
Postat av: Zana

jag läser din blogg varje dag

Datum:2009-05-19 Tid:17:34:18
Postat av: V

Ok å vem är du då ? Har du nån egen blogg ? =)

Datum:2009-05-20 Tid:06:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback