Måndag 18/5-2009

Datum:2009-05-18 Klockan:06:29:05
Så var det måndag igen.Början på en ny vecka som jag hoppas ska bli bra.
Hur har helgen varit då? Jo, den har rullat på. Såhär sammanfattar jag min/vår helg..

Fredag: Lugn dag. Blev en hemma kväll. Kollade på Talang och åt lite gott. Inget spec som hände. Var en myskväll med familjen =)
Lördag: Dagen då jag hade lust att gå under jorden. Var arg/sur/irriterad på allt å alla vilket resulterade till bråk med killen. Var i stort sett hemma hela dagen själv med Elina. Lugnade ner mig lite och bestämde mig för att laga middag till mig å killen men när han kommer hem så har han redan ätit o ville inte ha. Då kom mitt temprament tillbaks. Tog mig ett skumbad med levande ljus,ett glas vitt vin o bara kollpade av. Tyckte killen kunde ta hand om Elina en stund o låta mig ta det lugnt. Badet gjorde susen o jag kom upp som en ny människa. Killen var också på lite gladare humör o vi bestämde oss för att hitta på nåt. Ringde min mamma o hörde med henne om hon kunde ta Elina nån timme ( vilket hon kunde ) o åkte på bio. Såg "Män som hatar kvinnor." Riktigt bra film. Efter bion åkte vi hem o kollade på slutet av Eurovision song contest... Å då blev jag ännu gladare för vem vann om inte min favorit. Har hållt på honom hela tiden.. NORGE ! =)
Söndag: Blev en promenad,lite mathandling o "slapptid " . Killen åkte ut o fiskade med en vän o kom hem med två stora gäddor..  En lugn o härlig dag.

Som ni ser så var det under lördagen det hände mest. Den dagen ville jag bara ge upp allt. Var så arg å irriterad. Vet inte varför ?  =/ Bara va det. Hmmm
Jaja, ny dag idag o idag ska jag till tandläkaren. Blir skjutsad av pappsen vid 8 tiden, som även följer med o ser till Elina under tiden.

Dom 2 gäddorna.

Nej, ska göra mig lite frukost nu o börja göra mig iordning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback