Men nej,inte igen !!!

Datum:2009-05-25 Klockan:15:08:39
Jo det är så att huvudvärken o yrseln har kommit tillbaks.. FAN FAN FAN !!!! Har inte haft nå värk eller så på hela helgen,eller ja sen i torsdags. Varför kommer ni tillbaks o plågar mig för!?  Trodde allt var över men icke sa nicke.. BLää !!! Ska till läkaren på onsdag eftermiddag. Jag som hoppades på att jag skulle kunna säga att det har försvunnit o att jag mår bra... Fan va arg jag blir! Jag kan inte ha kristallsjukan just nu . Har inte tid med det..Så försvinn !!!! Lämna mig ifred!

Alla dessa räkningar som jag har suttit med i en halvtimme gjorde inte saken bättre heller.
Nej usch blir ett väldigt negatvit inlägg !! Men det bjuder jag på...

GAAAAAAAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback