Nu är det min tur !!!

Datum:2009-05-27 Klockan:12:30:42
Huvudvärken är kvar o jag har börjat kallsvettas. =/ Vad e det för knas ? Har tagit alvedoner men tycks inte hjälpa. Håller jag på å bli sjuk kanske ? Eller vad är det...

Har ialf fått i mig lite mat nu . Blev Makaroner med fiskpinnar. Inte nån höjdare, men fanns inget annat å äta .
Elina sover "lunch" eller vad man ska säga o jag ska ställa mig o diska tänkte jag.
Ska snart iväg med mamma. Men samtalet jag fick från killen för en stund sen har gjort mig osäker på om jag ska följa med henne... Varför sa han sådär? Brukar han aldrig göra.. O det är väl ändå mina pengar ? Han köper ju massa saker till sig o sin båt å så, varför kan då inte jga när jag för en gångs skull har fått lite mer pengar än vanligt , få köpa mig nåt utan att det blir gnäll ? Tycker jag förtjänar att lägga lite pengar på mig själv också, för vem är det som är hemma hela dagarna å tar hand om Elina samtidigt som det är massa som måste göras här hemma.. Tvätta,diska,städa å så.. Jag gör ju inget annat än det om dagarna. När jag är o tränar så känner jag verkligen att jag kan koppla av lite för en stund.
Nej, jag tänker inte lyssna på honom den här gången! Det är mina pengar å jag gör vad jag vill med det som blir kvar efter att jag betalat dom räkningarna jag står för. Jag tänker fan unna mig nåt idag,för det händer inte ofta.. =/ Medans han själv går å köper nya saker till båten,fiske o massa annat. För att inte tala om all cola o ciggaretter han köper ! Ok, jag röker jag med, men inte så mycket som han !
Nä, fan ! Ska ta å diska nu o ta ut min ilska på den.. ( Nej, jag ska inte slänga tallrikar i väggen )


Kommentarer
Postat av: Mia

börja pika honom varje gång han köper nåt ska du se att det blir ändring på det ;)

Datum:2009-05-27 Tid:23:07:05
URL: http://miaed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback