Shut up and die ....

Datum:2009-05-14 Klockan:07:34:46
Vaknade nyss. Elina är hemma hos mig igen. Känns skönt . Vaknade av att våra grannhundar skällde. I en halv timme !!!! Dom stod vid deras ytterdörr typ å skällde konstant i en halv timme. Men nu har ägarens mamma kommit dit och gått ut med dom o allt sånt där. Jävla hundar !!!!! Räcker det inte med att jag redan har ständig huvudvärk o yrsel. O självklart så vaknade elina då också. Så nu sitter jag här i soffan,kollar på Vakna! Med the voice, o har just gett Elina välling. ska göra lite frukost till mig också. Är grymt sugen på omelett. Så gör nog mig lite omelett sen.

Idag ska jag ner till vårdcentralen o ta nåt prov o lite sånt. Uscha, jag som hatar sånt där. Men vad ska man göra?! Måste ju om jag vill bli frisk o det vill jag ju. För just nu är mitt liv en pina. Det enda som är bra är min lilla gosa Elina o min underbara älskling. Men igår kväll va du inte så underbar. Fy för dig. Nästan hatade dig då  !! Hade så ont, visste inte vart jag skulle ta vägen. Förlåt älskling, men det är sånt du får stå ut med ett tag framöver... =/

Nu skäller dom där  jävla hundarna igen !!! Vad har dom för problem ??
Nä måste  ta hand om Elina nu. Hon är också arg på hundarna... haha bra där tjejen ;P Mammas flicka du...<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback