Jag saknar er båda, men på olika sätt ...

Datum:2009-05-11 Klockan:09:57:10
Fattar inte att jag är så sjukt trött idag. Har fått mig en rejäl sovmorgon pga att Elina är hos mamma/mormor. Mamma ville ha henne o tyckte att jag behövde sova ut ialf en dag så snäll som hon är så tog hon Elina igår kväll. Men ska träffa henne vid 12 över en lunch å ta hem Tösen.. Har varit skönt å få sova ut, men attans vad jag har saknat Elina.. Vaknade av o an inatt. Sovit oroligt hela natten. Men jag vet att hon har haft det bra hos mormor.. =)

Helgen har flytit på. Fredagen var lugn. Vi gjorde en god middag o ett par vänner kon förbi. I lördags åkte vi till rotebro för att stå på bakluckeloppisen som var där. Fick ihop lite pengar ialf.. = )
Kvällen bjöd på race,Street race. Attans va kul det är. Jag fick köra bilen hela kvällen, men tävlade förstås inte för det fick jag inte.. har ju inte körkort än så.. övningskör bara... ;P Eftersom att vi hade Elina med oss så blev vi inte kvar länge.. Vilket ledde till ett litet gräl och jag åkte hem själv med Elina . Killen var kvar en stund till men kom hem ca 1 timme efter oss, men då hade jag redan lagt mig o Elina sov hon också så han la sig atomatiskt på soffan av nån anledning.. På söndagsmorgonen vaknade jag av att Killen var uppe o sat tmed Elina o gav henne välling o på köksbordet stod det frukost... Kaffe, frallor med ost skinka o paprika, Ett kokt ägg o ett glas apelsin jucie. Då kunde jag helt enkelt inte vara arg längre ^^

Söndagen blev sen lugn. Va o lämnade Elina hos mamma/mormor o på kvällen såg vi på tv å la oss tidigt.

Hela helgen har jag tänkt på dig. Mer än vad jag brukar. Varför ? Kan va för att jag hittade ett gammalt kort på oss två från vår tid. Det kändes. Kunde inte slänga det utan har det kvar . =/ Skulle så gärna vilja träffa dig över en fika eller nåt å bara snacka. Snacka om vad det va som hände egentligen. för det är nåt som jag tror vi båda går o funderar över. Skulle va så skönt å få prata med dig. Det kan väl inte skada, eller kan det ? =/  Saknar dig nå grymt har jag kommit fram till ... du kommer nog alltid ha en plats i mitt hjärta , kommer nog aldrig glömma dig..<3

På tal om minnen o saknad så har jag fått kontakt med en vän från min gymnasietid kan man väl säga.. Skit kul , för det är en person som jag har saknat en hel del å har en massa minnen med . Vi får ta å ses snart igen honey . Vi vet båda hur kul vi skulle ha =) Du är nog den enda killkompisen som vet i stortsätt allt om mig o som jag öppnat mig för . Miss you. ! <3



Nej nu ska jag ta mig ett långt varmt bad o lägga på en ansiktsmask å sen invänta mammi o min lilla tös. =) Blev ett inlägg av blandade känslor idag ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback