Studentpresent.

Datum:2009-05-25 Klockan:11:56:30
Sitter o försöker komma på nåt vi kan köpa till min lillebror som tar studenten nu den 11 juni.
Har totalt hjärnsläpp. Kollar runt på alla möjliga sidor på nätet, men hittar inget. Han har ju inte sagt vad han vill ha heller så det blir ju lite svårare. Vi tänkte först ge honom pengar men det är så många andra som ska ge honom det. visserligen vill han ha pengar till körkort, så han kommer ju behöva endel. Men vill ge honom något annat. Han kommer nog få lite pengar av oss också, men ska försöka hitta nå mer.
Om det är nån som har nå förslag på vad vi kan köpa så säg gärna till. Lämna en kommentar. Är tacksam för alla förslag =)

Det är inte bara studentpresent till lillebror som ska köpas. Ska köpa till "Syrran" också som tar studenten den 5 juni. Men till henne är det enklare å köpa för hon är tjej o hon har sagt lite som hon vill ha. Sen så gillar vi i stortsätt samma saker..

Håller på o fixar inför dopet också som är den 6 juni,Sveriges nationaldag. Har skickat ut inbjudningar o har det mesta under kontroll. Dopklänningen kommer bli samma som jag hade. Maten är ordnad,psalmerna är ordnade,fotograf o allt annat är klart. det ända som ska göras nu inför dopet är att jag ska köpa mig nåt å ha på mig. =P
Kommer bli trevligt. Är lite nervös, men inte så jätte. Är mer nervös inför begravningen nästa onsdag. Känner att jag måste öva lite på sången. Kan den men måste nog iallafall.

Nu är det dags för dagens promenad med Elina i det fina sommarvädret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback