Trött,hungrig,illamående o ännu mer trött

Datum:2009-05-20 Klockan:06:27:38
Fan va trött jag är !! Nå sjukt trött.. Är hungrig också, så ska snart göra mig lite frukost. Illamåendet vet jag inte vart det kommer ifrån. Mår bara illa helt enkelt. Ja å så trött då. säger det igen, jag är sjukt trött.

Elina sover fortfarande men jag gick upp ialf pga att det kommer va strömavbrott här idag mellan 8-12. Så sitter lite nu innan för tänkte hitta på annat under strömavbrottet å under dagen. Vid 9 tiden kommer mamma upp hit o hämtar Elina, för jag ska iväg å träna en sväng tänkte jag. Så då är mamma snäll som vanligt å tar Elina en stund.
Ska bli väldigt skönt att träna. Var ett tag sen.  Ska riktigt njuta av träningen å när jag är klar ska jag sätta mig i bubbelpoolen som finns där. Ska sen hem till mamma o åka med henne o handla lite. Elina följer självklart med =)

Så tror inte jga kommer tillbringa så mycket tid vid datorn idag. Vilket jag bara tror är bra, för tror jag sitter lite för mycket vid datorn om dagarna.

Nej nu ska jag göra mig frukost å vänta på att Elina vaknar..

Glöm inte kommentera ni som läser så jag vet att jag har läsare ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback