091103

Datum:2009-11-03 Klockan:06:21:36
God morgon !

Vaknade med en väldans halsont. Känns som att jga har en stor sten i halsen. Bara jag inte blir sjuk nu igen, för det har jag verkligen inte tid med. Ska hälla i mig hett te med honung nu o lite kaffe. Kanske blir bättre då. Nog om det.
Tisdag idag och det är som vanligt en jobb dag. Hoppas den går fort idag för jag är inte på jobbhumör. Vill egentligen vara hemma och gosa med Elina. Men jaja.. Farmor min kommer snart också. Hon är ju med Elina om dagarna nu när jag jobbar.

Nä ska klä på  mig nu och sen göra mig lite hett o dricka..
Skriver mer om en stund då jag ska berätta en sak som jag bestämt mig för att göra.


// Smultron Mamman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback