091106

Datum:2009-11-06 Klockan:06:28:45
God morgon !

Nu undrar ni alla säkert hur det gick igår med sprutan o min fobi. Jo det är så att det blev ingen spruta för min del igår. Men det va inte jag som bangade ller fick panik eller så, nä det är så att veccinet var slut på vårt läkarhus här i byn. Jaha, tänkte vi o åkte till en annan mottagning. Men där var kön äna ut på parkeringen o mottagningen ligger 2 våningar upp i huset. Så ni kan ju tänka er vilken kö det va. Efter att vi stått där i 50 minuter i regnet så gav vi upp o åkte o käkade pizza. Så det blev ingen spruta för mig igår. Är faktikst lite besviken då jag hade gått o förberett mig mentalt o psykiskt hela dan igår o verkligen ställt in mig på å ta den igår. Men jaja inget att göra åt saken. Nu kommer vi ta den på onsdag om vi inte åker till Uppsala där jag kan ta den på Akademiska sjukhuset på deras astma/lung mottagning när jag vill i stort sätt. Kan bli så att vi åker dit i helgen o tar den där. Vi får se.

Har precis gjort mig en kopp kaffe o ska sätta mig o dricka den tillsammans med en macka med leverpastej o smörgås gurka. En liten youghurt blir det nog också. Jobb idag som vanligt. Sista dagen, sen helg. Fan va skönt !
Nä ska dricka mitt kaffe nu. Men måste på toaletten först..

See ya all!


// Smulton Mamman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback