091109

Datum:2009-11-09 Klockan:06:29:52
God morgon !

Innan jag skriver nåt annat måste jag få skryta lite.... ELINA TOG 4 STEG IGÅR !!! =) Weeei... Hon är så duktig så. Jag blev så stolt att det kom lite tårar. Usch va tiden går fort. Men va stolt jag är ! =P Haha...


Måndag idag. Vilket betyder att man ska traska iväg till jobbet om ca 1½ timme...Sitter som vanligt o dricker mitt kaffe för att vakna till liv och för att jag ska orka med dagen.
Helgen har varit helt ok .. Igår tog jag o killen tag i packandet o packade 5 lådor. Så nu står det flyttlådor i hela lägenheten o det är typ tomt överallt. Vi ska redan i helgen börja flytta över saker från förrådet till det nya. Skönt när man byter lägenhet med en släkting eller så . Då kan man ta lite då o då .. Skönt ju..

Nej, nu ska jag ta o klä på mig o sen sätta mig framför tv'n o kolla på Vakna!

Ha det gött !!


// Smultron Mamman

Kommentarer
Postat av: linda

sv; ja det har jag haft själv? kram

Datum:2009-11-09 Tid:07:24:06
URL: http://dinlindas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback