091117

Datum:2009-11-17 Klockan:06:27:45
God morgon!

Vaknade med beslutsångest över om jag borde gå jobba idag eller stanna hemma. Är så att jag förlorar en heldag på att bara va hemma en dag, men är jag hemma två dar får jag fullt betalt för ena dan o halva andra dagen. Så vette fan hur jag ska göra idag? Har haft migrän inatt också så har inte kunnat sova så mycket. Hmm vi får se hur jag gör. Kanske går dit o är kvar halva dan ?
Jaja...

Fick nyss i mig dagens frukost om fick bli en mandarin. Inge hungrig på morgonen nu för tiden. Ah.. kaffe har jag gjort mig också såklart. Det är ju ett måste på morgonen.
Usch, nu fick jag ont i magen också. Beslutsångest va det ja. Känner att jag skulle vilja va hemma med Skruttan idag. Träffar ju henne mycket mindre nu för tiden sen jag börjat min praktik. Saknar henne om dagarna. Skulle även behöva va hemma o packa lite o fixa i lägenheten. På fredag går första flyttlasset. Weeei =) Ska bli så skönt med ny lägenhet ! Nä, nu ska jag ta o lägga mig i sängen o fundera ut hur jag ska göra idag. Stanna hemma och få fullt betalt eller gå o jobba o förlora en hel dag =/ Jobbigt läge ju ..

Ha det !

Btw... Saknar dig hjärtat.



// Smultron Mamman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback