091120

Datum:2009-11-20 Klockan:06:22:23
God Morgon folks!

Förlåt för dålig uppdatering senaste dagarna, men har varit fullt upp här hemma både med jobb,Elina och flytt. Elina var dålig igår, men jag gick och jobbade och killen fick vara hemma med henne. När jag kom hem så flyttade vi över lite saker till nya lägenheten. Idag ka vi nog ta det sista. Weeei.. ! =)
Igår när killen hämtade mig från jobbet, kom han med nåt jag inte kände igen men blev glad över. En ny bil. Jupp, han hade varit och köpt oss en ny större bil med Elina. (som tydligen hade mått bättre under dan) Så nu sitter vi och åker runt i en Volvo V70 kombi. Jätte bra familjebil och jag blev överlycklig. Den andra bilen vi hade var väldigt liten om man säger så. Ingen familje bil direkt. Men nu har vi ny.
Ny bil,ny lägenhet och killen ska kanske börja på nytt jobb. Känns bra det här.

När jag inte varit aktiv här på bloggen eller nån annanstans så har ändå mina tankar varit hos K. Usch, vill inte att du är ensam när jag vet hur du mår och vad som har hänt. =( Tänker på dig, men det vet du. Saknar dig hjärtat! <3

Nu hade jag tänkt och göra mig lite kaffe och sen göra mig iordning för veckans sista jobb dag. Men ihelgen blir det flytt i stora lass. Så blir inte o ligga på latsidan i helgen inte..

Over and out !



// Smultron Mamman

Kommentarer
Postat av: Ness

de är inge farligt :D

jag har skit ont i armen bara, kramen

Datum:2009-11-20 Tid:06:33:26
URL: http://sness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback