091126

Datum:2009-11-26 Klockan:06:32:12
God morgon söta läsare !

Nu är jag tillbaks efter en tids inaktivitet. Men för er som följer min blogg så vet ni att jag har flyttat i helgen och inte haft varken tid eller internet för att kunna blogga, Men nu är jag tillbaks. Hoppas ni inte saknat mig allt för mycket ? =P hehe

Flytten är alltså klar nu och allt känns toppen. Ska ta lite bilder nån dag och lägga upp här så ni får se. Men det blir inte idag. Trivs jätte bra och vi har börjat få iordning på allt nu. Större och mycket bättre =)

Sen så har jag en ganska stor nyhet att berätta, eller ja ialf enligt mig...

Jag vaccinerade mig igår !!!
Äntligen säger jag bara och fan va bra det gick. Förvånad äver mig själv att jag var så lugn som jag var. Tårarna kom efter när allt var klart,när jag satt där i stolen med ett litet plåster på armen. Då kom det tårar. Sköterskan var jätte snäll och gullig. Hon hjälpte mig verkligen och var förstående. Tack. Du får veckans ros!
Men så nu är det gjort och jag är grymt stolt över mig själv. Trodde aldrig jag skulle ta den. Fick en liten chock direkt efter och det märkte ju sköterskan så hon lät mig sitta kvar en stund och snacka om allt möjligt ch så fick jag ett glas vatten. Hehe...
Inatt fick jag jätte ont i armen och idag har jag skit ont och fryser. Så får se hur länge jag stannar på jobbet idag.
I did it !!!!! :D

Saknar K så ini helvete också. Har verkligen behövt dig dom senaste dagarna. Du vet varför. Usch va jag saknar våra samtal. Hoppas vi hörs snart. Blir galen annars. Puss på dig <3

Nej, nu ska jag göra mig lite frulle och sen göra mig iordning och bege mig till jobbet. Hörs kanske senare. Får se.

Ha d !


// Smultron Mamman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback