091005

Datum:2009-10-05 Klockan:06:28:53
God Morgon alla läsare!

Så var det ny veckan igen. Förlåt för dålig uppdatering i helgen, men har knappt varit hemma eller haft ork till att blogga. Har åkt på höstens förkylning.Måste va Elina som smittat mig och killen för han har varit dålig han med. Har skit ont i halsen,känns som att jag har en stor sten i halsen,ont i huvudet,snuvig,hostar/nyser,är kraftlös och fryser. Uscha för det här. Hatar o va förkyld. Trodde jag inte skulle ha nån röst kvar idag, men jo då, men snart spricker den nog.. =/  Elina är iallafall frisk nu ,vilket är bra. Men nu är ju jag sjuk istället. Buhu .. Hoppas det blir bättre, för den här vekcan har jag mycket att göra.
Kommer kalla den här veckan "Jobbsökar veckan", för allt jag ska göra har med just jobbsökande att göra.
Idag ska jag förbi AF för uppföljning av min mindlingsplan,Imorgon ska jag kanske inte till stan på en jobbmässan som Monster.se anordnar på Bernssalonger i Sthlm. Men dit åker jag nog bara om det känns lite bättre. På fredag ska jag på infomöte angående "jobbgaranti för ungdomar" på AF. Vilket passar sig bra just nu när min mammaledighet är slut och inte längre får min mammapening. Give me casch ! ;)
Kanske blir det en lite träff även denna vecka också, men vi får se. Inte upp till mig den här gången så. Men du kan ju höra av dig om du läser detta.

Nä ska göra mig lite varm te nu och mysa framför tv'n en stund. Halsen gör ont som satan. =(



//Smultron Mamman

Kommentarer
Postat av: Ness

Godmorgon sötnos, jo det är super med mig hur äre med dig då :D ?

Datum:2009-10-05 Tid:07:56:31
URL: http://sness.blogg.se/
Postat av: Ness

Nej usch va jobbigt ;(

Datum:2009-10-05 Tid:08:05:08
URL: http://sness.blogg.se/
Postat av: Ness

nee.. hahha ja vakna med the voice gör så man blir gladare ;)

tack, men fråga någon av dom dära tjejerna jag har länkat i mitt förr förra inlägg för dom gör gratis :D

Datum:2009-10-05 Tid:08:16:44
URL: http://sness.blogg.se/
Postat av: Ness

hah ja man får sig ett gott skratt ialf! :D

ja det tycker jag verkligen du ska göra! :)

Datum:2009-10-05 Tid:08:28:56
URL: http://sness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback