091012

Datum:2009-10-12 Klockan:06:53:02
God Morgon alla !

Så var helgen slut och vi har gått in i en ny vecka. Jag och killen låg och räknade hur länge det är kvar till julafton, och vi kom fram till 9½ vecka. Weeei...
Nåja, helgen då. Lovade ju att uppdatera er idag om min helg. Har hänt lite.

Fredag: Dagen då jag var på infomöte på AF angående "Ungdomsgarantin". Gick bra tycker jag, även om jag inte hängde med så mycket. Var på tok för många siffror att hålla reda på. haha, men tror det här kan bli bra. Det ända som jag inte ser så jätte mycket fram emot är att jag från o med nu på onsdag måste  närvara vid ETU ( Nån slags jobbsökar kurs, som jag fattade det) varje dag mellan 10-15 som kommer att hålla hus typ inne i stan. Palla. Det kommer väl inte bli så jätte skojjsigt, men jaja det är pengar. ;) haha. Men finns ett liitet problem. Elina! Vem ska va hemma med henne när jag är där? Hon kan ju inte följa med. Killen börjar inte sin pappaledighet än, men han kommer nog få ta den lite tidigare tror jag. För hon har ju inte börjat på dagis än. Så det är nåt jag måste lösa innan jag kan åka dit.
Kvällen bjöd på middag hemma hos mina föräldrar,med lite poker och mys.

Lördag:
Gjorde inte så mycket. Kollade på matchen hemma hos svärfar,tog det lugnt. Var på promenad. Tog upp båten.

Söndag:
Åkte vi och handlade lite,hade mys filmkväll hemma. Tog det lugnt..Hörde även om ett extra jobb. Har inte fått nåt svar en, men hoppas på det. Skulle nämligen va super om jag kunde få börja jobba lite extra på det här stället för då slipper jag åka till ETU varje dag och det skulle ju va skönt. Så hoppas på det här extra jobbet eller praktik plats.

Nu sitter jag här med mitt kaffe,kollar självklart på Vakna! och väntar på att Elina ska vakna. vilket nog blir snart för hon somnade tidigt igår. Btw, så har hon fått sina 2 första tänder =) Weei.. Kanske har berättat det förr kom jag på nu.. ? haha. Jaja.. Ska göra mig lite frukost nu. skriver mer senare skulle jag tro.



// Smultron Mamman

Kommentarer
Postat av: amanda janson

härligt! ja allt är toppen, sj?:)

Datum:2009-10-12 Tid:07:10:39
URL: http://amndaajansn.blogg.se/
Postat av: amanda janson

tråkigt, varför är du de?

Datum:2009-10-12 Tid:07:21:31
URL: http://amndaajansn.blogg.se/
Postat av: Hilea

Ja nu tänkte jag sova lite=)

Datum:2009-10-12 Tid:07:39:53
URL: http://hileasoltun.blogg.se/
Postat av: mmatilda

fin blogg =)

Datum:2009-10-12 Tid:09:49:58
URL: http://zynd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback