091013

Datum:2009-10-13 Klockan:06:41:45
Goood Moorgon !

Idag känner jag att det kommer bli en bra dag. Hoppas på det iallafall. Är sjukt utvilad känns det som. Vi gick och la oss tidigt igår. Elina slockande vid halv 8 och vi gick och la oss vid 8. Var jätta skönt faktiskt och gå och lägga sig då. Tänkte att Elina säker skulle vakna nån timme senare, men hon sov hela natten och sover fortfarande. Hon måste va jätte trött. Tror jag det med tanke på att hon inte sov nånting på hela dan igår. Så inte så konstigt att hon slocknade så fort och sovit så länge nu. Sköntt för mig också. Men snart är det väl slut på det. Hon vaknar nog snart ska ni se och då är det full fart här hemma igen.

Idag ska vi inte göra nånting. Bara vara hemma, ta det lugnt, se nån film kanske..Ok, jag ska diska lite och kanske slänga in en tvätt, men annars inget spec. En lugn dag. =)
Det regnar ute och är såkallat Pissväder. Buhu. Men därför passar det bra med en lugn mys dag inne. =) Nu ska jag göra mig lite kaffe och sen ... ja göra ingenting. Se på Vakna! såklart...


// Smultron Mamman

Kommentarer
Postat av: amanda janson

okej:D

Datum:2009-10-13 Tid:06:51:46
URL: http://amndaajansn.blogg.se/
Postat av: amanda janson

jag ska till stadshuset sen blir det dans:) sj?

Datum:2009-10-13 Tid:07:14:12
URL: http://amndaajansn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback