090902

Datum:2009-09-02 Klockan:07:14:36
Grattis lillebror som idag fyller 14 år ! =) Hipp hipp hurra.. Presenten har du redan fått =P

Idag är det onsdag och det är tråååkigt väder ute. Det regnar,är grått,mulet o blåser. Nu är hösten här.
Jag skrev ju igår att jag tycker om hösten, och det gör jag. Men inte just idag. För idag relaterar detta gråa väder en huvudvärk som heter duga. Satan va ont jag har i skallen asså ! Vill bara krypa ner i sängen igen o sova i flera timmar. Men det går ju inte. Elina är ju vaken o måste ses till, få mat och allt det där. Så nä, kan inte gå o sova i flera timmar. Ska ioförsej ta med henne till min säng om en stund, i hopp om att hon somnar om så att jag kan få vila lite till. Men det brukar aldrig hända. Eller jo, har gjort nångång. Men idag verkar hon pigg, lite grinig kanske. Hon ligger just nu här i soffan o dricker sin välling o ser så nöjd ut.

AHHHH SATANS HUUDVÄRK !!! @#*&

Idag kommer bli en slapp dag. Ska inte göra nånting. Mer än att ligga o mysa med Elina o prata med nya finaste vännen. Kom o ta hand om mig N ! ^^ Jag behöver dig här. ..

Nä ska göra mig lite te nu o vila lite i soffan. ( Om jag får för dottern vill säga )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback