090908

Datum:2009-09-08 Klockan:07:53:38
Nu är hösten verkligen här.
Imorse när jag vaknade vid 06.00 tiden så var det kolsvart ute,det var kallt och det blåste. Då kände jag att hösten är här. Killen sa likadant.
Men jaja, jag gillar hösten på nåt sätt. Så där myspys känsla ^^

Idag är det tisdag. Sitter och kollar på ..... Vakna! Ovanligt va =P haha.
Ska ner till min lillebror lite senare och agera lite storasyster. Ska hjälpa honom med ett fördjupningsarbete i SO som han ska ha klart tills på torsdag. Jag gör nämligen allt för mina bröder för att dom ska klara av skolan o gå ut med bra betyg. Nu har visserligen en utav dom tagit studenten o inte har nå plugg kvar, men han som fortfarande går i skolan ska jag hjälpa. Det kommer han se upp till tror jag. ^^

Annars idag så händer inte mycket. Kanske tvätta lite mer. Pluggandet med lillebror är dagens händelse .

Ikväll börja IDOL. Weeei !! Nån mer än jag som kommer sitta bänkad framför tv'n ikväll kl 20.00 ?

Nu ska jag bada Elina..

//SmultronMamman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback