090909

Datum:2009-09-09 Klockan:06:40:53
Idag blev en tidig morgon igen. Uscha, vad jag inte gillar dom dagarna.
Men en sak som  får en lite piggare är att det är jätte fint väder ute. Visserligen så blåser det, men det är inte ett moln på himlen och solen lyser. Kan bli en bra dag det här kanske.

Sitter här med två fullkornsmackor med skinka på och ett glas iste Persika. Mumsigt.
Kollar som vanligt på Vakna! med The Voice.

Vad tyckte ni om Idol igår då ? Jag blev kär i Jon från V-ås, han med glasögonen och gitarr, som gick vidare. Och sen hon tjejen som också spelade gitarr och gick vidare .Blonda tjejen med lockigt hår. Jag fick gåshud av båda. Heja !!
Sen så hon som var så jäkla nervös, fan va jag led med henne. Men det va som dom sa, hon hade rösten men frågan va om hon skulle palla trycket om hon gick vidare. Usch stackarn.. =(

Nej nu ska jag äta upp min frukost o cilla framför tv'n lite.

//SmultronMamman

Kommentarer
Postat av: Du vet inte

god morgon



hoppas du får en fin dag



kram

Datum:2009-09-09 Tid:07:46:56
URL: http://duvetintee.blogg.se/
Postat av: HelloNicki

Tack söt! Allt bra?

Datum:2009-09-09 Tid:08:55:44
URL: http://hellonicki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback