090912

Datum:2009-09-12 Klockan:10:24:04
Så var det lördag .
Ska snart åka iväg med mamma till mormor för att handla lite. Alltid trevligt o handla med mormor för man behöver sällan betala allt själv. ;) hehe..
Elina ska såklart med också.

Strålande fint väder ute idag med. Samma som igår, men lite kallare idag skulle jag tro.

Ikväll har jag och killen bjudit hem ett par vänner på middag. (En av anledningarna till att åka o handla) Vi ska ha tacoskväll med film och mys. Har inte träffat dom här vännerna på ett tag så ska bli kul. Dom tar med sig sin lilla hund också hopaps jag. Dom har en liten terrier tik som är hur söt som helst.

På tal om hund. Hon ringde aldrig igår. Inte nån utav dom som skulle ringa. Hmm =/ Kanske ska ringa själv idag o kolla läget. För man vill ju inte gå runt o ha förhoppningar om att dom ska ringa o säga att vi kan komma o hämta hunden.
Jaja,

Nej nu ska jag ge Elina lite mat innan vi åker. Annars kommer vi ha en gnällig unge i bilen.

Ha det bra alla !

//Smultron Mamman


Kommentarer
Postat av: Tobias

Okej trevligt :)

Datum:2009-09-12 Tid:10:27:51
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback