090930

Datum:2009-09-30 Klockan:06:25:08
God mogron alla läsare !

Idag mår skruttan mycket bättre. Har blivit lite sömn inatt iallafall. Men det var svårt att somna igår kväll. Låg många timmar innan jag somnade, men det berodde  inte på att Elina var dålig eller så. Det berodde på nå helt annat. Ska berätta mer lite senare idag.
Sitter för tillfället här med en kopp kaffe och kollar på tv. elina sover än, men jag kunde inte somna om så jag gick upp när killen åkte. Händer idag då ? Jo idag ska jag iväg in till stan på en jobbintervju. Ska bli spännande. Inte drömjobbet kanske, men det funkar iallafall. Elina får vara hos min kära farmor en stund idag medans jag är inne i stan. Tack farmor för hjälpen, Du ställer då alltid upp ! <3

Snart börjar Vakna! med The Voice... Skriver mer senare angående mitt problem med att somna igår kväll.

Hej så länge!


//Smultron Mamman

Kommentarer
Postat av: carroo

okej va bra :) jo det är bara bra med mej med :) ska du göra i dag då?

Datum:2009-09-30 Tid:07:28:52
URL: http://bulleen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback