En apelsin så ...

Datum:2009-09-01 Klockan:14:56:29
Har ont i magen . Gör jätte ont. Tror jag är lite hungrig. Ska nog ta mig en apelsin om en stund.
Elina sover, jag kollar på tv och killen är fortfarande o jobbar.

Fick ett samtal för en stund sen från ett jobb jag sökt. Nä, dom hade tagit nån annan men skulle höra av sig om det blev nån plats ledig eller extra. Så jävla typiskt ! var ett jobb jag ville ha också. Men jaja, bara söka fler jobb.

Ska ner till mamma om en stund. Ska bara vänta tills Elina vaknar. Tror hon gör det snart. Annars får jag ta upp henne o lägga henne i vagnen så kan hon ju alltid fortsätta sova där.

Usch vad det värker i magen. Den har börjat kurra nu också . Måste ta mig en apelsin !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback