Hund köp ?

Datum:2009-09-07 Klockan:13:16:25
Så har man gjort lite nytta också då.
Har tagit mig an disken som började bilda ett stort berg,hängt upp tvätten och slängt in ny tvätt som nu tvättas och fått Elina att somna.
Så nu har jag äntligen lite egen tid. Har bänkat mig framför soffan med en skål vindruvor och sitter och kollar på Ellen. Det är ett av mina favorit program. Ett av alla hundra program jag gillar ;P haha

Medans jag diskade så funderade jag lite på över en sak som jag och killen pratade om igår. Vi funderar på att skaffa hund. Vi vill båda ha hund och vi älskar hundar. Men så kom vi till den stora frågan. Vad för hund skulle det va isånnafall ? Killen vill ha en stor hund, typ golden,labrador eller nån sån och jag vill ha en liten hund som man kan ta med sig lätt överallt. en liten Papilon eller liknande. vi kom iallafall fram till att ska vi skaffa hund så ska det vara en barnvänlig ras. Så rottvailer eller andra "lömska" raser går bort direkt. Vi funderade på en Amstaff. Men vi vet inte. Är dom barnvänliga ?

Om det är nån som har nåt förslag på vilken hund vi ska skaffa oss så säg till. Vi är öppna för alla förslag. =)
Elina ska självklart också få vara med och bestämma lite. ;P

Skulle vara så mysigt med en hund. Det är typ det ända djuret jag tål också. Har astma och är typ allergisk mot alla pälsdjur, förutom hundar. =) Men som sagt, det ska vara en barnvänlig hund och en hund som man kan ta med sig lätt överallt. Alltså ingen stor "hästhund"
Vi har kollat runt lite, men ska vänta tills vi hittar den rätta.

En liten sån kanske ? =)
*smälter*

//SmultronMamman

Kommentarer
Postat av: Stina

Hej! Jag lovar dig att du kommer ej ångra om du köper hund, det bästa som finns. Vi har två stycken, en liten och en "lömsk". Båda är fantasktiska och älskar barn. Lycka till! mvh

Datum:2009-09-10 Tid:14:49:10
URL: http://buddhas5.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback