Skruttan dålig. =(

Datum:2009-09-05 Klockan:20:24:19
Blev ingen beställning från HM.
Kände det att jag inte har råd just nu. Får bli när jag börjat jobba lite mer. =)

Skulle egentligen ha varit på 50års fest just nu. Men blev att vi fick stanna hemma för Elina blev helt plötsligt dålig. Började hosta och fick feber. =(
Så istället för att vara på 50års fest så sitter jag nu hos mina föräldrar. Killen åkte till festen för att lämna presenten och för att säga grattis. Ska alltså bara dit och tillbaks. Sa att han kunde gå själv om han ville men det ville han inte. Han ville va hemma med mig o Elina :) <3

Så nu sitter jag här och väntar på att han ska komma och hämta upp oss så vi kan åka hem till oss. Mamma hade kunnat ta hand om Elina så vi kunde gå på festen, men jag ville inte gå när jag vet att Elina är dålig. Då vill jag va hemma med henne. Det är ett självklarhet för både mig och killen .
Familjen först!

Har ätit lite mat här och ska snart gå ut och sätta mig med mamma och pappa och kolla på Göta Kanal 2 och vänta på att killen kommer tillbaks . Elina soverså sött.
Usch .. gillar inte när hon är sjuk. =(

Nu tv.

//SmultronMamman


Kommentarer
Postat av: ABSSOLUTARNELAA

va ska du göra idag ?

kram!

Datum:2009-09-06 Tid:09:16:33
URL: http://aarnnela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback