14 April 2010.

Datum:2010-04-14 Klockan:06:50:08
God Morgon!

Det är en trött morgon som jag sitter här med dagens första kaffe och kollar på VAKNA!
Är nå sjukt trött denna morgon. Blev senare än vanligt igår. Vi som brukar gå och lägga oss runt 20.00 kom i går i säng runt 21.00 tiden och jag somnade nog ca en timme senare. Eller ja, jag la mig den tiden vi brukar men killen som var hos en vän och meckade bil kom hem vid 21.00.
Nu tänker väl ni, "Va tidigt dom går och lägger sig". Men det är så att killen går upp kl 05.15 varje morgon för att åka till jobbet och ta E till dagis och jag går också upp vid den tiden för att inte sova bort hela dan och ibland för att ta E till dagis. Vissa dagar behöver hon en sovmorgon. Sen så vet ju inte jag om dom ringer från nån förskola på morgonen. Så gäller att vara beredd på det om det skulle va så. Måste ju kunna vara där så fort dom vill ha mig.

Nog om det.
Idag ska jag fortsätta ute på balkongen.Pappa kom med stolarna igår och jag och killen invigde ballan med att äta vår middag där. Var väldigt mysigt. Kändes vårigt och sommrigt. Blir nog en lååång promenad med vovvisen vid lunchtid också.
Ikväll ska jag iväg på ett Spinning pass med mami. Ska bli grymt skönt och kul. Svettas lite och förhoppningsvis bränna lite kalorier/fett.. haha..

Mmm va gott kaffet var denna morgon. Lovley.

Vovvisen ligger här bredvid mig och sussar sött. Tror inte han är van att gå upp såhär tidigt som han fått börja göra sen han kom till oss. För varje morgon vi ska gå ut så ser man hur han inte vill och går mest och slöar på den lilla morgon promenaden. Sen sover han till runt 10 tiden då han är hungrig.
Haha,han har redan sina rutiner.

Oj. Börjar bli ett lite långt morgon inlägg. Men det bjuder jag på.
Hoppas ni orkar läsa allt bara. ^^

Over and out for this time.

// Vonna


Kommentarer
Postat av: PIA

söt header:)

Datum:2010-04-14 Tid:07:11:08
URL: http://pias.blogg.se/
Postat av: HåkanssonEmma.

Sv; :)

Ah ;)

Jadå , bra med dig? ;)

kraam

Datum:2010-04-14 Tid:07:14:43
URL: http://typdenfinaste.blogg.se/
Postat av: Evangelina

Hih! Så puffig blogg! Men jag undrar: Vad gör dig lycklig? Och vad gör du för att sprida lycka till andra? Vore så fint att få veta :D Puss, peace o veganlycka!

Datum:2010-04-14 Tid:08:04:46
URL: http://hommus.blogg.se/
Postat av: ECVADOR

allt är bra :D hur är det själv?

Datum:2010-04-14 Tid:08:49:48
URL: http://ecvador.blogg.se/
Postat av: madde

strålande väder, en nästan frisk Theo, underbar dag!!



allt bra själv?

Datum:2010-04-14 Tid:09:27:38
URL: http://maddiznilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback