24 April 2010.

Datum:2010-04-24 Klockan:09:35:41
God morgon alla sötnosar!
Idag är det Lördag,vilket betyder en dag då jag vanligtvis inte brukar blogga. Men idag är ett undantag. =)
Solen strålar,himlen är klar blå  och det är underbart vårväder. Tog en lite längre morgon promenad med hunden för ca 1 timme sen. Killen är på fisketävling hela dan så idag blir det en mys dag med E och hunden.
Men vi ska inte bara ligga hemma och slappa. Nope, vi ska fixa lite i förrådet och här hemma. Måste tvätta och dammsuga. Det blir mkt skit och damm med en liten vovve hemma. Vi ska även ta oss en lång promenad framåt eftermiddan till vårt underbara glasshak vid hamnen och ta oss en glass.
Så den här dan kommer nog bli toppen!=) Om bara min dumma dunder förkylning kunde försvinna så hade allt varit toppen.. Men men , man kan ju inte alltid få allt som man vill =P
Vad ska ni hitta på denna underbara vårdag vänner? =)
Hörs senare. Nu ska jag slänga in en tvätt.
P&K
//Vonna


Kommentarer
Postat av: l i n d a

träna, och sedan vet jag inte =) KRAAM♥

Datum:2010-04-24 Tid:09:36:42
URL: http://fotoavlinda.blogg.se/
Postat av: l i n d a

ja =) KRAAM

Datum:2010-04-24 Tid:09:40:53
URL: http://fotoavlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback