100208

Datum:2010-02-08 Klockan:06:32:05
God Morgon !

Så var den här helgen över och det är Måndag igen.
Det har varit en helt ok helg och jag ska nu sammanfatta den lite kort.

Fredag: Hade som bekräftat urinvägsinfektion under dan, men det försvann fortare än jag trodde. Kvällen bjöd på 20års middag/fest hos Sis och det var en väldigt trevlig kväll. Blev några glas vin (läs en flaska) och nån cider, så visst blev man lite rund under fötterna. Men va fan,vad gör det om 100år ? =P Blev hemgång ganska tidigt. Vid 12 tiden ringde vi en taxi och åkte hem till skrutt som låg o sov sött i sin säng medans mormor satt o glodde på tv. Ja, hon hade suttit barnvakt. Tack Mami !

Lördag: Vaknade med huvudvärk och killen fick uppgiften att gå upp med E denna morgon. Framåt dagen åkte vi och handlade lite mat och annat gott till kvällen. Tillbringade sen kvällen med god mat och självfallet framför Melodifestivalen. Måste få säga det att jag är helt nöjd med dom som gick vidare både till Globen och till "2a chansen". Alla 4 var mina favoriter. Men mest Ola då ^^ Sen så får vi inte glömma Dolph's pausnummer. Det var ju klockrent!

Söndag:
En otroligt fin vinter/vårdag. Vi började dagen med att ta en lång promenad med E och sen var vi bara hemma hela dan och fixade i lägenheten. Storstädade o lite så .

Så, det var min helg det.
Ligger nu i sängen och hoppas på att dom ska ringa från nån förskola och vill ha mig att jobba idag. Ska iväg med E till dagis om en stund.

Hörs senare !

// Smultron Mamman

Kommentarer
Postat av: ida

Svar: okej, va skönt. :)

Jatack, jag har haft en bra helg. Du då? :) Den verkar bra efter vad jag läst i detta inlägg, hehe.

Kram

Datum:2010-02-08 Tid:07:26:34
URL: http://writtenbyida.blogg.se/
Postat av: Pam :)

sv; okej var det kul då? :D



ja det har jag haft. DudåÄ?

Datum:2010-02-08 Tid:07:44:50
URL: http://pams.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback