100213

Datum:2010-02-13 Klockan:06:29:19
God morgon !

Usch va tidigt det är. Vad fan gör jag vaken nu? =/
Jo killen gick upp strax innan 05.00 för att åka iväg på nån jävla fisketävling. Självklart så vaknade jag då och ligger nu här i sängen och kan inte somna om. Så jävla typiskt.
E sover sött i sin säng och det kommer hon nog göra nån timme till. Hon somnade sent igår kväll.

Så nu är frågan, ska jag försöka somna om igen eller ska jag vara vaken,sätta på en film eller så ?
Kommer nog ändå inte kunna somna om så får bli att vara vaken.

Idag ska jag städa,handla och sola. Fixa det mesta tills imorgon då vi ska få främmande. Är ju massa att fira imorgon ^^
Alla hjärtans dag, 1år som förlovade
och att jag fyller 22 på måndag. =) Weeei, bara massa skojjsigheter.

Men nu är det dags för dagens första kaffe.
Hörs senare alla sömntutor ;P


Just ja..
Jag tävlar på insidesara.blogg.se om valfritt smycke eller naglar från VictorianDreams, gör det du också!



// Smultron Mamman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback