28 Juni 2010.

Datum:2010-06-28 Klockan:07:37:35
God Morgon och Hej på er igen!!
Nu är jag tillbaks efter 2 underbara veckor tillsammans med familjen. Det har verkligen varit underbart. Njutit av varje sekund.
Resan upp till svärmor var toppen. Åt god mat hela veckan och bara hade det skönt. Blev endel shopping där uppe också.^^
2a veckan tillbringade vi mestadels ute på vattnet i vår nya båt med vänner,sol och bad. Lovley. Så nu har man en fin solbränna. Har blivit massa grillande också. Bröllopet var super fint och vi hade det trevligt.
Midsommarafton firade vi med ett par vänner. Blev grillning,lekar och massa skojj och mys. Kvällen bjöd på vatten aktiviteter från båten. Lite vattenskidor och ring. Så underbart kul. Måste få säga det också att vår nya båt är toppen. En lite större med kapell som man kan sova i. Älskar den.
Lovar att lägga upp lite bilder från dom här 2 veckorna under dagen. Orkar inte det nu. Har skrutt hemma och hon börjar vakna till liv nu.
Nästa semester är om 4 veckor då killen har 3 veckors semester till. Fast den sista veckan där så börjar jag jobba. Men det gör mig ingenting =)
Idag MÅSTE jag tvätta. Har inte tvättat den senaste veckan och kläderna börjar ta slut. Haha. Så idag blir det till att tvätta. Lite senare under dan ska jag och Skrutt träffa en vän och bege oss till stranden för lite bad och mys =)
Men nu ska jag ta upp min lilla prinsessa och sen göra oss lite frukost.
Hoppas ni inte saknat mig alt för mycket när jag varit borta ? ^^
LOVE
Vonna

Kommentarer
Postat av: eeliinn'

jodå, allt är bra :)

aningen trött, var tvungen att gå upp tidigt, ingen höjdare när det är sommarlov precis....

hur är det själv ? :)

kram

Datum:2010-06-28 Tid:09:41:19
URL: http://eeliinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback