3 Juni 2010.

Datum:2010-06-03 Klockan:07:51:57
God Morgon!
Blev en härlig dag med Sis igår. Satt på hennes jobb från 11.30-16.30. Hon bjöd på en jätte god sallad och glass. Hennes chef är toppen.Skit rolig. Skulle va kul att jobba lite extra där. Jag trivdes där. Idag ska Sis höra med chefen om imorgon, men förmodligen så kommer jag jobba imorgon. Passade på att kolla in deras rutiner och så igår och det känns redan som att jag kan det mesta . =)
Idag är det mycket pollen ute.Min näsa och mina ögon rinner som floder. Men det är UNDERBART väder ute. Säkert en 30 grader varmt ute,om inte mer.
Men idag ska jag städa. Blev inget igår. Åkte ju till Sis och satt där hela dan. Så idag blir det till att städa. Städa och bädda rent i sängen.
Men ska nog sätta mig en stund på balkongen och sola också. =D
Nu...Frukost!
LOVE
Vonna

Kommentarer
Postat av: emelie

äntligen är allt pluggande över så nu ska jag bara ta det lungt :D vad ska du hitta på idag?

Datum:2010-06-03 Tid:09:19:33
URL: http://emelieastemoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback